آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران از هفته آینده

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌وگویی، درباره واکسیناسیون کارکنان شهرداری اظهار داشت:‌برنامه‌هایی را برای این منظور در نظر داریم و از آنجایی که طبق سند واکسیناسیون کشوری افراد در مشاغل در معرض خطر باید با اولویت واکسینه شوند و کارکنان مشاغلی مانند کارکنان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تقریبا واکسیناسیون آنها آغاز شده بر همین اساس شهرداری هم برنامه‌ای برای واکسیناسیون کارکنان شهرداری از هفته آینده خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی و راهبران مترو از هفته‌های پیش آغاز شده است، گفت: همه همکاران ما در مجموعه‌های شهرداری با اولویت مشاغل پرخطر و در مواجه مستقیم با شهروندان از هفته آینده واکسینه می‌شوند و تدریجی حدود 60 هزار نیروی شهرداری واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد: بازنشسته‌هایی که واکسیناسیون آنها انجام نگرفته در زمان واکسیناسیون کارکنان این موضوع برای آنها محقق خواهد شد.

چوبینه خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در گام نخست و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گام بعدی برنامه‌هایی را برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی چه در میان شهروندان عادی و چه کارکنان شهرداری خواهیم داشت.

وی گفت: داروهای خاص بیمارستانی کرونا به زودی در مراکز درمانگاهی شرکت شهر سالم ارائه می‌شود و پزشکان در این مراکز می‌توانند داروها را تجویز و برای بیماران تزریق شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد: در گام نخست فردا با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران این مسأله در یک درمانگاه در منطقه 9 تهران محقق خواهد شد و به تدریج این موضوع برای سایر درمانگا‌ه‌ها لحاظ می‌شود.

منبع: فارس

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود