زمان آغاز به کار شهردار جدید پایتخت اعلام شد
ارائه برنامه‌های زاکانی در صحن شورا

منتخب شورای ششم تهران توضیحاتی درباره زمان فعالیت شهردار جدید تهران و مدت اعتبار امضاهای حناچی در شهرداری ارائه داد.

ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران، درباره جلسه امروز شورای شهری‌ها اظهار داشت: جلسه‌‌ای که صبح امروز برگزار شد در واقع بیشتر در مورد دستور جلسه صحن فردای شورای شهر بود.

وی افزود: قرار است فردا علیرضا زاکانی برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه کند و پس از رأی‌گیری نتیجه انتخاب شهردار رسماً اعلام شود.

عضو شورای شهر تهران در مورد اینکه کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم از چه زمانی تشکیل می‌شود گفت: امروز در جلسه تمایل اعضاء‌ به اینکه در چه کمیسیون‌هایی باشد گرفته شد هیأت رئیسه پیشنهادها را در این زمینه بررسی می‌کند و سرانجام در این زمینه نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

امانی در مورد اینکه تا چه زمانی پیروز حناچی شهردار تهران است گفت: مهدی چمران رئیس شورای شهر قرار شده با پیروز حناچی صحبت کند تا نظر اعضاء را به ایشان بگویند و حناچی تصمیم در این زمینه داشته باشد که آیا تمایل به ارائه خدمت تا زمانی که شهردار جدید آغاز به کار کند دارد یا خیر و اگر نتیجه منفی است سرپرست انتخاب شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شهردار جدید تهران از چه زمانی فعالیت خود را رسماً آغاز خواهد کرد گفت: بعد از قبول استعفای آقای زاکانی از سوی مجلس و یا صدور حکم توسط وزیر کشور، شهردار جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران در مورد اینکه امضاهای حناچی تا چه زمانی در شهرداری اعتبار دارد گفت: بر اساس جمع‌بندی جلسه صبح امروز و نظر اکثر اعضاء، تا زمانی که شورا سرپرست برای شهرداری انتخاب نکرده مشکل قانونی برای امضای اسناد توسط حناچی وجود ندارد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود