حجت الاسلام شکری:
بنیاد شهید دخالتی در مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ندارد

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با اشاره به سابقه اداره بیمارستان امام خمینی (ره) کرج توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بیمارستان در سالیان گذشته توسط شورای همیاری استان تهران اداره می‌شد، اما چون اداره این مجموعه به خوبی انجام نشد با درخواست خود این شورا اداره بیمارستان طی صورتجلسه ای رسمی به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) کرد و این مجموعه شروع به خدمات رسانی به جامعه معزز ایثارگری و عموم مردم شهرستان کرج کرد. بعد از طی زمانی، علی‌رغم تجهیزاتی که توسط بنیاد در این بیمارستان مستقر شده بود، اداره بیمارستان امام خمینی (ره) از بنیاد شهید و امور ایثارگران پس گرفته شد و بعد از این اتفاق مجموعه بیمارستان با مشکلات متعددی مواجه شد و بدهی چند صد میلیاردی بر مجموعه تحمیل شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به دلیل تجهیزاتی که در بیمارستان مستقر کرده بود جزو طلبکاران بیمارستان به شمار می‌رفت که در ازای این طلب بخشی از ملکیت بیمارستان به بنیاد واگذار شد، اما تأکید می‌کنم که بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدیریت این مجموعه کمترین دخالتی نداشت. علاوه بر این یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت شاهد نیز در مقطعی اقدام به تأمین اقلام پزشکی و تجهیز این بیمارستان کرده است که بدهی‌هایی نیز به این دلیل ایجاد شده و همچنان جزو مطالبات بنیاد محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران علی‌رغم مطالباتی که از مجموعه مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) داشته نهایت حسن نیت و تعامل را با این مجموعه به خرج داده است افزود: متأسفانه در طول این مدت شاهد بودیم که این سو مدیریت‌ها جهت فرافکنی به گردن بنیاد انداخته شده است و از حسن نیت بنیاد شهید و امور ایثارگران سو استفاده شده است، در حالی که تاکنون بنیاد علی‌رغم حق قانونی خود از مطالبه هرگونه وجهی بابت اجاره بیمارستان پرهیز کرده است.

وی افزود: در تاریخ ۱۶ خرداد سال جاری جلسه‌ای پیرامون حل مشکلات این مجموعه برگزار شد که بنیاد طی این جلسه پذیرفت مجدداً مدیریت مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) را بر عهده گیرد، اما متأسفانه باز هم کارشکنی‌هایی در این زمینه انجام شد و این مسئله اجرایی نشد تا روز گذشته جلسه مجددی در این راستا برگزار شد و بنیاد مجدداً برای قبول مدیریت بیمارستان اعلام آمادگی کرد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود