منصوری:
منتظریم قوای یکدست موجبات رضایت آحاد مردم را فراهم کنند/ مدیریت کرونا، اولین آزمون دولت رئیسی است/

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران گفت: تاخیر در معرفی کابینه و ترکیب افراد، گویای این است که فشارهایی است که از جوانب مختلف وجود داشته و سهم‌خواهی‌ها در این چینش اثرگذار بوده است.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره معرفی کابینه سیزدهم از سوی ابراهیم رئیسی گفت: کشور از انواع مشکلات از وضعیت وخیم کرونا گرفته تا تحریم‌ها و وضعیت آب و اعتراضاتی که هر روز در گوشه‌ای از کشور صدای آن به گوش می‌رسد، رنج می‌برد و دولت جدید باید بتواند با وعده‌هایی که داده است از پس همه آنها بر آید. باید دید برنامه عملیاتی کوتاه‌مدت و بلندمدت این ترکیب برای حل این مشکلات و شکاف‌ها چیست؟ فعلا برای قضاوت زود است.

منصوری تاکید کرد: البته ترکیب افراد پیشنهادی بیشترین شباهت را به دولت‌های نهم و دهم دارد. اما هنوز برای قضاوت زود است.

قائم مقام حزب اتحاد ملت ادامه داد: اما در هر حال باز هم تاکید می‌کنم باید دید در عمل این کابینه قرار است چه نسبتی با شعارها و وعده‌های آقای رئیسی برقرار کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: اولین آزمون این دولت مدیریت بحران کروناست که باعث شده روزانه صدها نفر از هوطنانمان جان خود را از دست بدهند و نهاد سلامت کشور در معرض مخاطره قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از استقرار در مورد تک تک حوزه‌ها می‌توان قضاوت کرد، حجم انتقادها در مناظره‌ها به دولت قبل بیشترین عاملی است که انتظارات را از قوای یکدست دوچندان کرده است و باید بتوانند به این انتظارات پاسخ گویند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود