فرمانده ناجا:
سهم سازمان ها در پیشگیری از جرائم مشخص شود/ استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در مرزهای آذربایجان شرقی

سردار “حسین اشتری” ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و ایام سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله “مدنی” اظهار داشت: امیدواریم که راه شهدای عزیز را ادامه بدهیم و شرمنده آنها نباشیم.

وی در ادامه به حمایت ها و هدایت های معنوی ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: وجود شما برای استان یک برکت و ذخیره ارزشمند بوده و قطعاً هدایت های شما در ماموریت های پلیس آذربایجان شرقی اثرگذار بوده و خواهد بود چراکه حضرتعالی محور وحدت و همدلی در استان هستید.

فرمانده ناجا به بازرسی و نظارت ستادی انجام گرفته از یگان انتظامی و مرزبانی استان اشاره کرد و افزود: بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان و بازرسان ناجا دقیق و هدفمند بوده که خوشبختانه در ارزیابی های صورت گرفته نمره استان خیلی خوب ارزیابی شده است.

وی اقدامات ناجا در پیشگیری از جرایم و علیه مجرمان را با توجه کاستی ها و کمبود نیروی انسانی، مطلوب توصیف کرد و گفت: در بحث پیشگیری از جرایم باید سهم سازمان ها و دستگاه های دیگر مشخص شود تا در بحث پیشگیری از جرایم پلیس در میدان عمل تنها نباشد.

سردار “اشتری” در بحث تصادفات به کاهش جان باختگان حوادث رانندگی اشاره و تاکید کرد: در این حوزه باید زیرساخت ها را تقویت و نقاط حادثه خیز شناسایی و اصلاح شوند و خودروسازها خودروهای با ایمنی بالا تولید کنند تا شاهد کاهش جان باختگان حوادث رانندگی باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ارتقاء توان رزمی و دفاعی در مرزبانی را از اولویت های ناجا عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در مرزهای آذربایجان شرقی صورت گرفته و امروز در بازدیدی که از نوار مرزی شهرستان جلفا داشتیم آمادگی و روحیه جهادی کارکنان مرزبانی را از نزدیک مشاهده کردیم که وجود نیروهای باانگیزه و جوان های باروحیه بالا در کنار تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در مرزهای آذربایجان شرقی مایه آرامش و اطمینان خاطر برای مرزنشینان است.

سردار”اشتری” به مراسم عزاداری در ایام محرم اشاره کرد وافزود: دهه اول ماه محرم در تهران 7 هزار مراسم رسمی با تلاش نیروهای پلیس در کمال نظم و امنیت برگزار و در کل کشور بیش از 120 هزار مراسم رسمی با تلاش همکارانم در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست،خاطرنشان کرد: در اعمال محدودیت و ممنوعیت های ستاد ملی مقابله باکرونا، مدیریت فضای مجازی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و همچنین سایر ماموریت های محوله کارکنان پلیس به طور شبانه روزی پای کار بوده و برای تامین نظم و امنیت در جامعه مجاهدانه جانفشانی می کنند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود