ساماندهی اقتصاد کشور انتظار مردم از دولت است

آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی در دیدار با حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات با تاکید بر اهمیت تامین امنیت نظام اسلامی اظهار کرد: دشمن هرلحظه برای کشورمان نقشه می‌ریزد و تلاش ما باید در راستای مقابله با آن باشد.

وی با بیان اینکه مقابله با برنامه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی یک ضرورت است تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا نظم و امنیت کشورمان را از بین ببرد و مردم در ناامنی قرار بگیرند که نقش و رسالت وزارت اطلاعات در این زمینه بسیار مهم است.

این مرجع تقلید با اذعان به اینکه اگر دشمن بر کشوری مسلط شود آرام نمی نشنید و دست‌وپا می‌زند تا ناامنی ایجاد کند خطاب به وزیر اطلاعات گفت: از شما می‌خواهیم که موضوع نفوذی‌ها را در هر لباسی وجود دارند موردتوجه قرار دهید.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: اقتصاد کشورمان مشکلات زیادی دارد و مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند اقتصاد کشور را سامان ببخشد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت برطرف کردن مشکلات جامعه اظهار کرد: مردم در اضطراب و مسائل و مشکلات گوناگونی قرار دارند و از یکی از انتظارات از دولت سیزدهم این است که موضوع ناامن بودن اقتصاد را موردتوجه قرار داده و حل کند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود