افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان/ وقوع سرقت ۱۰ درصد کاهش یافت

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگویی از کاهش 10 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان در 3 ماهه دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان ری به تازگی به صورت مستقل افتخار خدمتگزاری به مردم شهرستان ری را دارد و همه تلاش و سعی خود را به کار بسته است تا خدمتگزاری شایسته ای را به مردم گرانقدر این شهرستان داشته باشد، بیان داشت: با تلاش و تمهیدات صورت گرفته در اقدامی آفندی سعی کرده ایم که ابتکار عمل را از مجرمان و سارقان سلب کنیم و با حضور فعال، هوشمند و هدفمند مجرمان را مستاصل کنیم.

وی تصریح کرد: در 3 ماهه دوم سال جاری 10 درصد کاهش سرقت و 50 درصد افزایش دستگیری سارقان را در مقایسه با مدت مشابه داشته ایم که این موضوع نشان دهنده اهتمام این فرماندهی در برخورد با ناهنجاری ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه 12 درصد در زمینه کشف سرقت نیز در این مدت افزایش داشته ایم، بیان داشت: از آنجا که وقوع برخی جرائم از جمله سرقت امنیت روانی جامعه را مخدوش می کند، تلاش کرده ایم که با اینگونه مجرمان برخوردی جدی و مقتدرانه داشته باشیم و با اقدامات آفندی و پیشدستانه نگذاریم این افراد به مطامع شوم خود دست پیدا کنند.

منبع: فارس

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود