شرایط جدید دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها

دانشگاه تهران شرایط جدید برای اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

طبق اعلام اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، دریافت دو دوز واکسن کرونا توسط دانشجویان برای دریافت خوابگاه در نیم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ الزامی است.

در اطلاعیه ای که دانشگاه تهران دراین زمینه منتشر کرده نیز آمده است که با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، آموزش در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت “مجازی” است و تنها دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط تعیین شده هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه تهران نسبت به درخواست خوابگاه اقدام کنند.

بر این اساس، تصویب پروپزال، تأیید استاد راهنما و رئیس دانشکده و یا دانشکده ها و تزریق دو دوز واکسن و تأیید آن توسط مرکز بهداشت دانشگاه تهران برای دریافت خوابگاه از سوی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی الزامی است.

به گزارش ایسنا، پیش از این و در راستای واکسیناسیون سراسری دانشجویان، فرایند واکسیناسیون دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تهران که ساکن تهران بودند از اوایل مهر آغاز شده است. دانشجویانی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند، باید برای دریافت دوز اول واکسن کرونا با مراجعه به سامانه http://u-test.ir/app نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.

در این سامانه اسامی دانشجویان کارشناسی به همراه کد ملی آن‌ها درج شده و آن‌ها می‌توانند برای جلوگیری از بروز ازدحام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل تزریق واکسن نسبت به گرفتن وقت اقدام و سپس مراجعه کنند.

باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به عنوان محل استقرار واکسیناتورها تعیین شده و فرزندان و اعضای خانواده اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و کارکنان دانشگه که دانشجو هستند(حتی در شهرستان دیگر) می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به گرفتن نوبت و واکسینه شدن علیه کرونا اقدام کنند.

بر اساس اعلام دکتر زارع معاون دانشجویی دانشگاه تهران،تاکنون بیش از ۱۸ هزار عضو هیئت علمی، کارمند و دانشجو تحصیلات تکمیلی علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

دانشگاه تهران بیش از ۴۵ هزار دانشجو دارد که تاکنون دانشجویان ساکن تهران و ۳۰۰۰ دانشجوی خوابگاهی ابن دانشگاه واکسینه شده‌اند.

دانشگاه تهران به دانشجویان این دانشگاه که ساکن تهران نیستند توصیه کرده برای دریافت واکسن به تهران مراجعه نکنند؛ بلکه این دسته از دانشجویان پس از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی https://salamat.gov.ir· جهت دریافت واکسن به مراکز  واکسیناسیون شهرهای خود مراجعه کنند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود