بیت کوین کولاک کرد، رشد ارز دیجیتال ادامه خواهد یافت؟

عملکرد قیمت بیت کوین در هفته گذشته از اردیبهشت بی‌سابقه بود و این قیمت این ارز دیجیتال رقم‌هایی بالای 55 هزار دلار را به ثبت رساند، اما این به آن معنی نیست که رشد قیمت بیت کوین ادامه خواهد یافت. قیمت طلای جهانی روز گذشته عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست رقم‌هایی نزدیک به 1765 دلار را نیز به ثبت برساند.

تغییرات قیمت طلا در شروع معاملات امروز نیز مثبت بود. قیمت طلا در ساعت 11 صبح به وقت ایران 1767 دلار بود.

سرمایه بازار بیت کوین از یک تریلیون دلار عبور کرد

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته رشد قابل توجهی داشت و در حوالی ساعت 11 صبح به وقت ایران روی 54 هزار و 757 دلار قرار گرفت. بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 55 هزار و 568 دلار و کمترین قیمت آن 50 هزار و 488 دلار گزارش می‌شود.

قیمت بیت کوین توانست در 24 ساعت گذشته خود را بالای مرز 50 هزار دلار نگه دارد. سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این رشد قیمت از یک تریلیون دلار فراتر رفت. بازدهی هفت روزه بیت کوین بیش از 26 درصد ثبت شده و قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد رشد داشت.

قیمت بیت کوین هنوز با رکورد همه دوران خود فاصله دارد

قیمت بیت کوین هنوز با رکورد همه دوران خود که حدود 65 هزار دلار ثبت شده بود فاصله دارد، با این وجود عملکرد بیت کوین در هفته گذشته از ماه می (مصادف با اردیبهشت و خرداد) سابقه نداشت.

اما تحلیل‌گران افزایش قیمت بیت کوین را لزوما به معنای این که بیت کوین ناگهان جایگاه جدیدی پیدا کرده است نمی‌دانند و معتقدند در این مقطع افت قیمت بیت کوین نیز به اندازه صعود آن محتمل است.

قیمت اتریوم 19 درصد رشد کرد
همراه با رشد قیمت بیت کوین قیمت اتریوم نیز افزایش یافت و روی 3 هزار و 571 دلار قرار گرفت. قیمت اتریوم در 7 روز گذشته 19 درصد بالا رفته بود و سرمایه آن به 417 میلیارد دلار رسیده بود. بیشترین و کمترین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد اختلاف داشتند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود