وظیفه ما هموار کردن مسیر انقلاب اسلامی است

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق کل سپاه عصر امروز در دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی قم گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی مخالفت‌های دولتی در کنار حمایت‌های مردمی، دانشجویان خط امام را با شرایط سختی مواجه کرده بود اما از روزی که شخص امام (ره) این اقدام دانشجویان را تایید کردند، شجاعت و شهامت‌شان در عرصه مقاومت بیشتر شد.

وی با تشریح تفاوت‌های امروز با شرایط ابتدای انقلاب اسلامی گفت: وظیفه امروز دانشجویان این است که در کنار فهم دقیق و عمیق مسائل و نقش آفرینی در عرصه های مهم، پایبند به مسیر امام بمانند و در شرایط فعلی جامعه اقدامات «آتش به اختیارانه» داشته باشند.

فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) افزود: رهبر معظم انقلاب ساختار و مسیر انقلاب را به روشنی مشخص کرده اند و وظیفه ما هموار کردن این مسیر و اعتماد و اعتقاد راسخ به درایت رهبر جامعه است.

فرمانده سابق کل سپاه، تفاوت‌ گام اول و دوم را در عرصه‌های مورد تهدید دشمن دانست و افزود: تهدید دشمن امروز از عرصه نظامی به عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی رسیده است، البته پیشرفت خوبی در دفع تهدیدات در تمام مواضع داشته‌ایم و تهاجمات سیاسی را هم به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم.

جعفری ضمن یادآوری سخنرانی خرداد ۹۸ مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و توصیه‌ها و خط‌مشی‌های آن سخنان، اضافه کرد: امروز ساختار کشور درست است ولی به‌کارگیری کارگزار اشتباه هم می‌تواند ما را از اهداف انقلاب دور کند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود