شعر معنادار قزوه درپی انتشار فایل صوتی ظریف

علیرضا قزوه، از شاعران کشورمان نوشت: راستش از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان که من هم بعد از شنیدن صحبت های دکتر ظریف کلی از کوره در رفتم و پاسخ ادبی بلندبالایی هم همراه با خطابه ای نوشتم اما بعد که فراوانی اعتراضات و شعرهای شاعران را دیدم با خودم گفت که خب آخرش چه؟

گیرم که ظریف مقصر و اصلا ناک اوت هم شد خب وقتی فردا این آدم باید برود از دیپلماسی ایران دفاع کند ما نباید پهلوان شکست خورده و بدون روحیه و زخمی به میدان بفرستیم.

می شود باز هم دندان بر جگر گذاشت و منافع ملی را بر هر چیز ترجیح داد و باز هم در این شب های قدر در حق ایشان دعا و نصیحت کرد و حرزی از دعای امام جواد (ع) را بر بازویش بست و به میدان فرستاد باشد که به حرمت ثمره خون شهید میدان سردار سلیمانی و تلاش مردان دیپلماسی ایران و در سایه اطاعت از اوامر رهبری سربلندی ایران اسلامی را شاهد باشیم و همه در کنار هم از این گردنه خطرناک به سلامت عبور کنیم.

از این رو در اثنای خواندن دعای جوشن کبیر شب نوزدهم این چند بیت فی البداهه را گفتم تقدیم عزیزان می کنم و استدعا دارم که شاعران عزیز نیز بر طبل همدلی بکوبند تا روح شهید سلیمانی عزیز از ما خشنودتر شود…

نه فکر این خط و آن خط به فکر ایران باش

نه دیوی و نه فرشته هماره انسان باش

نصیحتی کنمت ای بزرگمرد ظریف

بیا و گوش به فرمان اهل ایمان باش

به دیپلماسی میدان اگر که معتقدی

بیا مرید وفادار مرد میدان باش

هر آن چه گفته به تو رهبری همان اصل است

سرت سلامت الا مرد! سر به فرمان باش

ببر تو حرز امام جواد(ع) را با خویش

اگر جواد ظریفی درست پیمان باش

منبع:جماران،

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود