غلامپور عضو هیات مدیره هلدینگ نفت و گاز پارسیان شد

باطن، طی حکمی از سوی مدیر عامل هدینگ سرمایه گذاری غدیر، بسیجی جانباز و ایثارگر اسدالله غلامپور، بعنوان عضو هیات مدیره هلدینگ نفت و گاز پارسیان منصوب گردید.

دکتر غلامپور از مدیران جهادی و زحمتکشی است که در مسئولیت قبلی خود بعنوان مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، ضمن شکستن رکورد تولید انواع محصولات شرکت نسبت به ده سال ماقبل خود، منشاء خدمات و مسئولیتهای اجتماعی بی نظیری در سطح منطقه شهرستانهای ماهشهر و بندر امام خمینی، گردید بطوریکه مورد تقدیر اهالی آن مناطق، ائمه جمعه و جماعات و ارگانهای ذیربط قرار گرفت؛ و در طول دوره مدیریت خود، دوبار از سوی وزیر محترم رفاه، کار و امور اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر اسدالله غلامپور در طول دوره حضور خود در پتروشیمی امیر کبیر ضمن ارتقاء امور تولیدی و فنی، و تولید گریدهای جدید پلیمر، در راستای شفافیت و مبارزه با فساد، ایستادگی شبانه روزی در غائله آبان ماه سال ۱۳۹۸، کمک در بازگرداندن اعتماد جوانان و مردم به نظام مقدس اسلامی، حضور فعال در مبارزه با کرونا در سطح شهرستانهای منطقه و دهها اقدام اساسی دیگر در راستای اجرامی منویات رهبر معظم انقلاب بعمل آورد، و همین امر موجب گردید بعضی ضد انقلاب خارج نشین، تخریبهای نارو و بی اساسی را به این مدیر بسیجی وارد کنند. وی هم اکنون مدیر عامل مگا پتروشیمی کیان میباشند.

 

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود