ذوب آهن اصفهان، عابر بانکِ نیروهای ضدِّنظام شده است

کارخانه دولتی ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعت فولاد به جای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز بر رونق تولید و اقتصاد در کشور؛ به اسپانسر و عابربانکِ احزابِ منحله و تندروی اصلاح طلب و رسانه های آنها تبدیل شده است.

“منصور یزدی زاده” مدیرعامل فعلی شرکت ذوب آهن اصفهان از مدیرانِ ارشد دولت حسن روحانی ست که از ابتدای سال ۱۳۹۷ به مدیرعاملی این کارخانه بزرگ تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل منصوب شده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان از بنگاه های زیرمجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هلدینگ شستا و مجموعه تامین اجتماعی و درواقع دسترنج و متعلق به میلیونها کارگر و بازنشسته ی خدّوم و زحمتکشِ کشور است.

در چنین شرایطی اطلاعات و اسناد رسیده به این پایگاه خبری نشان می دهد که “یزدی زاده” مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان این شرکت بزرگ دولتی را به اسپانسر و عابر بانکِ احزابِ تندروی به اصطلاح اصلاح طلب، شِبهِ برانداز و رسانه های آنها تبدیل کرده است که جایگزین احزابِ منحله و غیرقانونی ای همچون جبهه ی مشارکت شده اند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به همین اقدامات بسنده نکرده و علاوه بر آن پرسنل و کارمندانِ ایثارگر، رزمنده، جانباز و بازماندگان دوران دفاعِ مقدس در شرکت ذوب آهن اصفهان که منتقد وی و مخالفِ اقداماتش بوده اند را در طول این سالها به طرز ظریف و موذیانه ای تصفیه، بایکوت و منزوی کرده است.

این اقدامات موجب شد یک ماه پیش جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرزندان شهید و خانواده ی شهدای ذوب آهن اصفهان با نوشتن طوماری به حجت الله عبدالملکی _ وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی _ و همچنین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور؛ با گزارشِ اقدامات خلافِ مدیریت این شرکت، خواهان تغییر وی در دولتِ ضدِّفساد آیت الله رئیسی شوند.

اقدامات خلافِ قانون “منصور یزدی زاده” صدای اعتراض رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانِ شرکت ذوب آهن اصفهان را بلند کرده است/ این شرکت بیش از ۳۲۰ شهید، ۱۴۰۰ جانباز و ۸۰ آزاده در دوران جنگ تحمیلی صدام بر علیه کشورمان تقدیمِ مردم ایران کرده است

در چنین وضعیتی به نظر می رسد ادامه فعالیت یکی از مدیرانِ ارشد حسن روحانی آن هم با چنین کارنامه و سوابقی در دولت مردمیِ آیت الله ابراهیم رئیسی که امید مستضعفان و مردم رنجدیده ایران است، نه تنها در شان این دولت نیست، بلکه برخلاف وعده های رئیس جمهوری و همچنین فرمایشات و راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” با توجه به وظایف و رسالت خود به زودی اسناد و جزئیات کاملی از عملکردِ “منصور یزدی زاده” مدیرعامل کارخانه ی ذوب آهن اصفهان در مدیریت این کارخانه بزرگ دولتی و همچنین حمایت از احزاب و رسانه های معاند و ضدِّنظام و مردم، منتشر خواهد کرد.

شرکت ذوب‌ آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید‌کننده فولاد ساختمانی و ریل در کشور است که انواع مقاطع فولادی ساختمانی همچون تیرآهن و مقاطع صنعتی را تولید می کند

منبع: پایگاه خبری اقتصاد سالم

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود